Yeniçağa SEO

İşleri daha da kötüleştirmek için, web sitesi sahipleri, afiş reklamlarla sıvanmış büyük anahtar kelime listelerine sahip web siteleri oluşturmayı içeren bir uygulama olan “anahtar kelime doldurma” yöntemine başvurarak bu zayıflıktan yararlanabileceklerini çabucak fark ettiler. Bu web siteleri, reklam geliri elde etmekten başka hiçbir nedenle mevcut değildi. Bu, arama motorlarını büyük ölçüde değersiz hale getirdi ve bir bütün olarak İnternet’in kullanışlılığını zayıflattı. Bu sorun nasıl çözülebilir? SEO ne anlama geliyor? Tamam, öyleyse bu biraz karmaşık… sadece şaka. SEO, Arama Motoru Optimizasyonu anlamına gelir. Bir sayfanın arama motorunun SERP’lerinde (arama motoru sonuç sayfaları) daha üst sıralarda yer almaya çalıştığınızda SEO ile meşgul olursunuz, nihai hedef o sayfaya organik (ödenmemiş) trafiği artırmaktır. Hangisi daha iyi, SEO veya PPC? Bu soru biraz sormaya benziyor: Patriots, Bill Belichik veya Tom Brady için kim daha önemli? Muhtemelen her ikisi için de bir argüman üretebilirsiniz; ancak gerçek şu ki, her ikisi de takımın başarısı için hayati önem taşıyor. Aynısı SEO ve PPC (tıklama başına ödeme) için de geçerlidir. Etki alanı otoritesi, organik marka yakınlığı ve gerçekten, SEO olmadan tamamen oluşturulmuş bir çevrimiçi varlık kuramazdınız. Aynı şekilde, potansiyel müşterileri PPC olmadan demografiye, davranışlara veya anahtar kelimelere göre ayrıntılı olarak hedefleyemezsiniz.