Twitter Sosyal Medya Uzmanı
Ardından, bu yoğun zamanlarda izlenebilir bağlantılarla üç ila beş başlığı tweetleyin. Başlıkların farklı olduğundan emin olun. Her bağlantının performansını izleyin. Ardından, Optimizely gibi bir A/B testi hizmetine aynı başlıkları koyun . yapıştırılan resim 0 32 Şimdi, oradaki manşetlere verilen kullanıcı yanıtlarını izleyin. Bu yanıtları Twitter’da aynı başlıklardan aldığınız yanıtlarla karşılaştırabilirsiniz. İki kaynak kullanarak, hangi manşetlerin en iyi performansı gösterdiği konusunda daha net bir yanıt alırsınız. Ardından, henüz sizi takip etmeyen kitlelerin önüne kendinizi koymak için bazı etkileyici sosyal yardımlar yapın. 11. Daha fazla maruz kalma için etkileyicilere ulaşın Fikirlerinizi geniş bir takipçi kitlesine sahip birine sunmak artık her zamankinden daha kolay.