Merkez Web Tasarım
Temel şirket hedeflerinizi düşünün. Kullanıcınızın bir sonraki nereye gitmesini istiyorsunuz? Ürün sayfaları? Senin blogun? Bizimle iletişime geçin? Ziyaretçileri sitenizin işletme hedeflerine en çok katkıda bulunan bölümlerine götürmek için ana sayfanızın ilk çeyreğini kullanın. Çevrimiçi kullanıcı davranışını etkilemek başlı başına bir bilimdir ve burada biraz daha derinlemesine ele aldığımız bir konudur. Kullanıcıları, en erken fırsatta sitenizin derinliklerine dalmaya teşvik edin ve ana sayfanın geri kalanını, onlara neden yapmaları gerektiğine dair nedenler vermek için kullanın. Ana sayfanın amacı, bir metin ve içerik kütüphanesi olmaktan ziyade, gerekli bilgilere sahip sayfalara yönelik bir teaser ve güvenilir bir rehber olarak hizmet etmektir. Kendi İçinde Ara Şirketler, bir dizi alternatif gezinme bağlantısı zaten mevcutsa, bunu gereksiz bir seçenek olarak gördüklerinden, genellikle ana sayfadaki arama çubuğunun varlığı üzerine kafa yorarlar.