Merkez SEO
Devam edin ve Google’a “is seo dead” sorgusunu girin. Nihayetinde tıkladığınız gönderi yalnızca tıklanacak bir konumdadır çünkü – tahmin ettiniz – etkili SEO. SEO bu yıl nereye gidecek? Bizimle söyleyin: Sesli aramayı planlayın! ComScore, 2020 yılına kadar tüm aramaların% 50’sinin sesli aramalar olacağını tahmin ediyor. “Öne çıkan snippet’ler için nasıl optimize edilir” hakkında geçen yıl yayınlanan makale sayısına bir göz atın: SEO SSS Snippet’i 2016’ya göre% 178 artış. İnsanlar, Amazon Echo, Google Home ve Google Asistan gibi sistemlerin yanıtlarını vermek için öne çıkan snippet’lerden çıktığını anladılar. Bu yıl ve gelecekte dikkatlerini sesli aramaya çevirmeye devam edecek SEO’ları arayın. SEO nasıl değişiyor? Daha önce tartıştığımız gibi, SEO her zaman değişiyor. Ancak en büyük değişiklik mobile geçiş olmaya devam ediyor. ABD’de mobil dijital medya süresi artık masaüstü dijital medya süresinden (% 42) önemli ölçüde daha yüksek (% 51) ve bu sayı artmaya devam edecek. Google kısa süre önce mobil sayfa hızını bir sıralama faktörü haline getirdi.